شهر زیبای من، سیاهکل
سراینده امیر حسینی خواه چوشلی (ا.اخگر)
شهر زیبای من، سیاهکل
جمعه 15 بهمن 1400 ساعت 19:31 | بازدید : 103 | نویسنده : امیر حسینی خواه | ( نظرات )
 
شهر زیبای من، سیاهکل !
ترا دوست دارم
چشمه های ترا
دشت های ترا
تپه های ترا دوست دارم
بر بلندای آن جنگل سبز ،
مامن قهرمان ترا
دیلمان ترا
دوست دارم .
عصر های مه آلود و سردش
ژاله های نشسته به برگش
چاک های پر از سبز درمانی اش را
بوته های گیا هان دارویی اش را
حس مهمانی اش را
دوست دارم

کاهگلی خانه های بجا مانده از عشق
ردپای قشنگ صدای ترا دوست دارم
پاشش سیمگون بهشت از لب ابشار ترا دوست دارم .
رمز جادویی شاخساران رنگین
جانفزا نغمه های پرنده
لابلای شمیم گل و پویش باد
در هیاهوی صبح دل انگیز جنگل
هیمه های ترا دوست دارم

یادگار هزاران هزار ساله ما
در عمیق دل خاکسار ترا دوست دارم .
لحظه هایی که دور از تو بودم
شعرهایی که دور از غروبت سرودم
غمگنانه ترین رنج من بود
در کنار و لب نهر و رود ِ تو بودن
سرودن
گنج من بود
شهر زیبا ی پر آوازه من
زنده مانی

ا.اخگر مهر ماه ۱۴۰۰





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سروده ها و آدرس choshaly.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 141
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 33
:: باردید دیروز : 10
:: بازدید هفته : 33
:: بازدید ماه : 43
:: بازدید سال : 235
:: بازدید کلی : 2695